AI-generert bilde.

Brukerveiledning

iPad kan ikke hente e-post

Denne veilederen vil vise deg hva du kan gjøre hvis din iPad gir deg en feilmelding om at den ikke kan hente e-post.

Illustrasjon

Denne feilmeldingen kan komme av flere årsaker, men som regel er det passordet som er problemet.
Dersom man endrer passord eller det sendes ut oppdateringer i e-postprofilen sentralt må passordet oppdateres på e-postkontoen på nettbrettet.

For å oppdatere eller sette passord på e-postprofilen, gjør følgende:

Illustrasjon

Gå inn på ”Innstillinger” (1) på nettbrettet.

 

Illustrasjon

Gå inn på ”Passord og kontoer” (2) i oversikten til venstre under ”Innstillinger. Trykk deretter på ”Exchange” (3) under ”KONTOER” som vises på høyre side.

 

Illustrasjon

Trykk deretter på din ”Konto” (4).

 

Illustrasjon

Du vil nå se all informasjonen som er brukt for å koble deg opp til e-postkontoen. Skriv inn ditt passord i feltet ”Passord” (5). Trykk deretter ”Ferdig” (6).

 

Illustrasjon

Vent ca. 1 minutt før du åpner Mail-appen og ser din e-post. Får du fremdeles feilmeldingen ”kan ikke hente e-post”, sørg for at nettbrettet har internettforbindelse og vent litt til for at profilen skal oppdatere seg mot server. E-postene skal da etter hvert dukke opp.

 

Kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *